(تصاویر)مادر و دختر قربانی اسیدپاشی درتهران


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 15 آذر 1391
بازدید : 1600
نویسنده : Arash

 

(تصاویر)مادر و دختر قربانی اسیدپاشی درتهران
 
بامداد اواخر ارديبهشت‌ماه سال گذشته مردم روستاي «همت‌آباد» بم با صداي زني روبرو شدند كه بلند فرياد مي‌زد «سوختم» و از مردم درخواست آب مي‌كرد، هرچند همسايه‌ها در لحظات اوليه تصور مي‌كردند كه سمیه 24 ساله دچار برق‌گرفتگي شده است اما هنگامي كه صورت تخريب شده او و دختر دو و نيم ساله‌اش را ديدند متوجه شدند كه اين زن قرباني اسيدپاشي شوهر معتادش شده است.
 
به گزارش فرارو خبرگزاری ایسنا شهریور ماه امسال ضمن اعلام این خبر گزارش داد، شوهر معتاد و موادفروش این زن كه از راه سرقت، مخارج خود را تامين مي‌كرد، هنگامي كه متوجه شد همسرش قصد جدایی از او را دارد، وی را تهديد به اسيدپاشي كرد و نهايتا در یکی از ‌شب‌های ارديبهشت ماه سال گذشته در حالي كه سمیه و فرزند شیرخوارش خواب بودند نقشه‌ شومش را روي همسر و دو فرزندش بی گناهش اجرا كرد.
 
پس از انتشار این خبر از سوی خبرگزاری ایسنا و بازتاب آن در رسانه ها مردم با تماس های مکرر خواهان کمک رسانی به این مادر و دختر شدند. در همین حال امروز خبرگزاری مهر با انتشار گزارشی تصویری از حضور این مادر و دختر در بیمارستان فارابی تهران خبر داد. مهر خبرداد سمیه و دخترش از روز جمعه در بیمارستان فارابی تحت مراقبتهای پزکشیقرار گرفته است.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه های ساده و بی ریای زوج شمالی و آدرس paradise2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com